1. Вивчення стану та результатів викладання навчальних предметів (протягом року).
2. Аналіз організації навчально-виховного процесу в школі (грудень, травень).
3. Організація роботи з обдарованими дітьми. Участь учнів школи в І, ІІ турах предметних олімпіад (жовтень-січень).
4. Організація і проведення представницьких педагогічних заходів: педагогічної виставки, творчих звітів, педагогічних читань (протягом року).
5. Впровадження в роботу методичної ради і шкільних методичних комісій інноваційних форм і методів роботи (протягом року).
6. Оформлення матеріалів щодо стану фахової та методичної підготовки, творчої активності вчителів, які атестуються в 2010-2011 н. р. (березень).
7. Надання необхідної методичної допомоги вчителям, які її потребують (протягом року).
8. Проведення курсової перепідготовки педагогічних працівників, які її потребують (протягом року).
9. Розробка методичних бюлетенів (протягом року).