Виховні заходи еколого - натуралістичного напряму
Для реалізації екологічного виховання в школі була запропонована Концепція розвитку школи, яка передбачає екологізацію навчальльно-виховного процесу. Згодом вона була обговорена та затверджена на засіданні педагогічної ради. Концепція передбачає включення в навчально-виховний процес таких блоків: -організаційний (дозволяє виявити екологічні проблеми, сформувати у дітей установку на їх рішення ); - пізнавальний (містить традиційні форми роботи (бесіди, лекції, зустрічі з фахівцями, перегляди екологічних передач і фільмів ) і нетрадиційні (дискусії, прес-конференції, заочна подорож, аукціон знань, конкурс екопроектів) - пізнавально-розважальний (виховує емоційно-цілісне ставлення до природи); - практичний (сприяє виробленню соціальної активності і формує необхідні навички надання допомоги природі) ; - просвітительський (створює умови для активного залучення школярів до природоохоронної освіти однолітків і дорослих); - благодійний - ( виховує гуманне ставлення до людей і природи); - підсумковий - ( дозволяє переконатися в значущості виконаної роботи, підбити підсумки, поставити нові цілі)
|