1. Спрямування форм методичної роботи на виконання Закону України «Про освіту», на реалізацію основних положень Національної доктрини розвитку освіти та Комплексно-цільової програми розвитку освіти міста на 2009-2014 роки.
2. Забезпечення реалізації особистісно зорієнтованих технологій, інноваційних технологій навчання й виховання в усіх елементах структури педагогічного процесу.
3. Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів відповідно до державних стандартів, стану вивчення предметів.
4. Впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду.
5. Проведення системи заходів (предметні тижні, методичні тижні, семінари, творчі звіти), спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителя.
6. Підвищення фахового рівня вчителя.
7. Впровадження комбінованої системи навчально-виховного процесу, яка включає в себе змішану модель екологічної освіти в школі та впровадження елементів системи художньо-естетичної освіти та виховання.